Kalendarz pogody

  1. Gimnastyczna pobudka

2. Zabawy logopedyczne ,,Ćwiczenia buzi i języka

3. Zapoznanie z kalendarzem pogody

Cele: obserwowanie pogody i zaznaczanie jej elementów każdego dnia; utrwalanie nazw dni tygodnia.

• Rozmowa na temat kalendarza pogody.

Kalendarz pogody. − Co powinno się znaleźć w takim kalendarzu? (Nazwy miesięcy, nazwy dni tygodnia, obrazki elementów pogody, które można zaobserwować).  Oglądanie gotowych kalendarzy pogody, omawianie ich z dziećmi.

• Zaprojektowanie kalendarza pogody (można kalendarz zrobić samodzielnie lub wykorzystać gotowy już szablon)

• Codzienne obserwowanie i oznaczanie pogody w kalendarzu pogody: symbole można rysować samodzielnie albo wykorzystać gotowe symbole, jeżeli posiadacie termometry zewnętrzne można również sprawdzać i zapisywać temperaturę.

Przy prowadzeniu kalendarza pogody obserwujemy zmiany zachodzące w przyrodzie oraz zmieniającą się pogodę oraz mamy okazję do powtórzenia nazw tygodni, miesięcy.

kalendarz-pogody-dla-dzieci-1

4. Dzisiaj mamy również propozycję wybrania się na bezpieczny spektakl teatralny pt. ,,Pchła Szachrajka” Teatr TV

Miłego dnia !!

#zostanwdomu

Skip to content