- Gimnastyczna pobudka
2. Zabawy logopedyczne ,,Ćwiczenia buzi i języka
3. Zapoznanie z kalendarzem pogody
Cele: obserwowanie pogody i zaznaczanie jej elementów każdego dnia; utrwalanie nazw dni tygodnia.
• Rozmowa na temat kalendarza pogody.
Kalendarz pogody. − Co powinno się znaleźć w takim kalendarzu? (Nazwy miesięcy, nazwy dni tygodnia, obrazki elementów pogody, które można zaobserwować). Oglądanie gotowych kalendarzy pogody, omawianie ich z dziećmi.
• Zaprojektowanie kalendarza pogody (można kalendarz zrobić samodzielnie lub wykorzystać gotowy już szablon)
• Codzienne obserwowanie i oznaczanie pogody w kalendarzu pogody: symbole można rysować samodzielnie albo wykorzystać gotowe symbole, jeżeli posiadacie termometry zewnętrzne można również sprawdzać i zapisywać temperaturę.
Przy prowadzeniu kalendarza pogody obserwujemy zmiany zachodzące w przyrodzie oraz zmieniającą się pogodę oraz mamy okazję do powtórzenia nazw tygodni, miesięcy.
4. Dzisiaj mamy również propozycję wybrania się na bezpieczny spektakl teatralny pt. ,,Pchła Szachrajka” Teatr TV
Miłego dnia !!
#zostanwdomu